آیا هیچ راه دیگری را به مرحله 3 کلیه بیمار بیماری تسکین از این وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ راه دیگری را به مرحله 3 کلیه بیمار بیماری تسکین از این وجود داردآیا هیچ راه دیگری به بیمار بیماری مرحله 3 کلیه رها از آن وجود دارد؟ شما می دانید که مرحله 3 مرحله حیاتی است، بیشتر از بیماری کلیه خواهد شد علائم بیشتر در این بیماری رنج می برند. علاوه بر این، بسیاری از مردم از بیماری خود آگاه در این مرحله و شروع به توجه ویژه ای به آن.

آیا هیچ راه دیگری به بیمار بیماری مرحله 3 کلیه رها از آن وجود دارد؟

برای افرادی که در این مرحله هستند و دچار علائم جدی، پزشکان دیالیز به آنها توصیه خواهد شد، اما شما می دانید چه دیالیز است تنها راه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه نیست. در کنار، آن است که بهترین راه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه نیست، زیرا می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل نمی کند، چیزهایی که آن را می توانید انجام دهید این است برای از بین بردن علائم کلیه و کمک به مردم بهتر زندگی می کنند.

در مقایسه با دیالیز، پزشکی گیاه چینی دارای مزایای بیشتری در درمان بیماری های کلیوی. این نه تنها می تواند کمک به تسکین علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherpay یکی از معروف ترین است. با کمک این درمان، افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افراد مبتلا به مراحل پیشرفته بیماری کلیوی، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4057.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، آیا هیچ راه دیگری را به مرحله 3 کلیه بیمار بیماری تسکین از این وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: